Konkurs na plakat

Regulamin II Konkursu na plakat

Pieszej Pielgrzymki Diecezji Sandomierskiej na Jasną Górę

„Do Matki Nadziei”

  1. Organizator konkursu:

– Wydział Duszpasterstwa Diecezji Sandomierskiej

  1. Cel konkursu:

– promocja Pieszej Pielgrzymki na Jasną Górę,

– wybór plakatu Pieszej Pielgrzymki Diecezji Sandomierskiej na Jasną Górę,

– promocja i wsparcie utalentowanych osób.

  • Regulamin
  1. Konkurs adresowany jest do wszystkich chętnych osób bez ograniczeń wiekowych, zawodowych. Prace nadesłane na konkurs muszą być własnymi pracami, nigdzie niepublikowanymi i niezgłaszanymi do innych konkursów.
  2. Konkurs organizowany jest w dniach 03 – 5.04.2025 r.
  3. W Konkursie wyłonione będą 3 miejsca, spośród których zwycięski plakat stanie się oficjalną grafiką – Pieszej Pielgrzymki Diecezji Sandomierskiej na Jasną Górę 2025 r.
  4. Pielgrzymka Diecezji Sandomierskiej wyrusza z Janowa Lubelskiego, Ostrowca Świętokrzyskiego, Sandomierza i Stalowej Woli. Do konkursu należy zgłosić jeden projekt ogólny, z możliwością dokonania zmiany nazewnictwa poszczególnych kolumn.
  5. Zwycięzcy konkursu otrzymają nagrody rzeczowe ufundowane przez Biskupa Sandomierskiego Krzysztofa Nitkiewicza.
  6. Oceny prac dokona Komisja Konkursowa powołana przez Diecezjalnego Koordynatora Pieszej Pielgrzymki na Jasną Górę.
  7. Propozycje plakatu zgłaszane do konkursu powinny w formacie A3 (42 cm x 29,7 cm), w orientacji pionowej, rozdzielczość minimalna 300 dpi (plik w rozszerzeniu: PDF).
  8. Metoda – dowolna, przy pracach malowanych, rysowanych ręcznie, do konkursu wysłać należy skan o wymiarach A3 (42 cm x 29,7 cm), w orientacji pionowej, rozdzielczość minimalna 300 dpi (Plik PDF).
  9. Regulamin dopuszcza korzystania z obrazów i zdjęć z Internetu, tylko z serwerów udostępniających darmową licencje na grafiki, z podaniem adresów stron.
  10. Organizator zastrzega prawo do dokonywania zmian w projekcie zwycięskiego plakatu, a Autor projektu, zobowiązany jest do dokonywania ewentualnych poprawek, korekt
    w konsultacji z Organizatorem (np. Nazwy poszczególnych kolumn, inna data rozpoczęcia).
  11. Każdy uczestnik konkursu może przesłać maksymalnie jedną propozycję plakatu.
  12. Na pracy musi znaleźć się hasło Pielgrzymki „Do Matki Nadziei”,
    znak Roku Jubileuszowego Pielgrzymi nadziei 2025 do wyboru:
  • „42. Piesza Pielgrzymka ze Stalowej Woli na Jasną Górę” wraz z datami
    4 – 12 sierpnia 2025 r.
  • „42. Piesza Pielgrzymka Ziemi Sandomierskiej na Jasną Górę”
    wraz z datami 4 – 12 sierpnia 2025 r.
  • „42. Piesza Pielgrzymka z Ostrowca Świętokrzyskiego na Jasną Górę”
    wraz z datami 4 – 12 sierpnia 2025 r.
  • „43. Piesza Pielgrzymka Ziemi Janowskiej na Jasną Górę” wraz z datami
    2 – 12 sierpnia 2025 r.
  1. Organizator zastrzega sobie prawo nieprzyznania I miejsca, jeśli zgłoszone prace będą, w subiektywnej ocenie Organizatora, mało wartościowe pod względem kreatywnym
    i jakościowym, a także niezgodne z przedstawionymi w Regulaminie wymaganiami.
  2. Decyzja Komisji Konkursowej jest niepodważalna.
  3. Wraz z pracą należy przesłać dane Autora, wraz z wraz z deklaracją, że jest się właścicielem pracy, oraz, że do tej pory nie była ona nigdzie publikowana ani zgłaszana do innych konkursów. Należy też wskazać adresy serwerów grafik i zdjęć wykorzystanych do stworzenia plakatu. /załącznik nr 1 do regulaminu/.
  4. Prace konkursowe wraz ze skanem uzupełnionego załącznika nr 1 należy przesłać
    do 04.2025 r. na adres e-mail: ppdiecezjisandomierskiej@gmail.com.
    Tytuł wiadomości: „Konkurs na plakat”, nazwa plików: pielgrzymka_imie_nazwisko.
  5. Nadesłane prace, zgodne z regulaminem, będą opublikowane na zakończenie konkursu na profilach facebookowych poszczególnych kolumn pielgrzymkowych w formie galerii.
  6. Zgłoszenia, które nie spełnią wymagań regulaminu, nie będą oceniane.
  7. Wyniki konkursu zostaną przekazane telefonicznie, oraz będą ogłoszone w stosownym terminie na stronie internetowej Diecezji Sandomierskiej w Kwietniu 2025 r.
  8. Udział w Konkursie jest jednoznaczny z bezpłatnym udzieleniem praw
    do wykorzystywania zwycięskiego plakatu w promocji Pieszej Pielgrzymki Diecezji Sandomierskiej na Jasną Górę, na podstawie zwycięskiej pracy opracowane zostaną pozostałe materiały promocyjne pielgrzymki.
  9. Podpisane zgłoszenie do konkursu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody
    na przetwarzanie przez Organizatora danych osobowych na potrzeby konkursu (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
    z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
  10. Sytuacje nieujęte w regulaminem rozstrzyga Organizator konkursu.

Informacje o konkursie dostępne również na stronie Diecezji Sandomierskiej 

>>>>>> KLIKNIJ TUTAJ<<<<<<<<