Regulamin II Konkursu na plakat
Pieszej Pielgrzymki Diecezji Sandomierskiej na Jasną Górę
„Do Matki Nadziei”
- Organizator konkursu:
– Wydział Duszpasterstwa Diecezji Sandomierskiej
- Cel konkursu:
– promocja Pieszej Pielgrzymki na Jasną Górę,
– wybór plakatu Pieszej Pielgrzymki Diecezji Sandomierskiej na Jasną Górę,
– promocja i wsparcie utalentowanych osób.
- Regulamin
- Konkurs adresowany jest do wszystkich chętnych osób bez ograniczeń wiekowych, zawodowych. Prace nadesłane na konkurs muszą być własnymi pracami, nigdzie niepublikowanymi i niezgłaszanymi do innych konkursów.
- Konkurs organizowany jest w dniach 03 – 5.04.2025 r.
- W Konkursie wyłonione będą 3 miejsca, spośród których zwycięski plakat stanie się oficjalną grafiką – Pieszej Pielgrzymki Diecezji Sandomierskiej na Jasną Górę 2025 r.
- Pielgrzymka Diecezji Sandomierskiej wyrusza z Janowa Lubelskiego, Ostrowca Świętokrzyskiego, Sandomierza i Stalowej Woli. Do konkursu należy zgłosić jeden projekt ogólny, z możliwością dokonania zmiany nazewnictwa poszczególnych kolumn.
- Zwycięzcy konkursu otrzymają nagrody rzeczowe ufundowane przez Biskupa Sandomierskiego Krzysztofa Nitkiewicza.
- Oceny prac dokona Komisja Konkursowa powołana przez Diecezjalnego Koordynatora Pieszej Pielgrzymki na Jasną Górę.
- Propozycje plakatu zgłaszane do konkursu powinny w formacie A3 (42 cm x 29,7 cm), w orientacji pionowej, rozdzielczość minimalna 300 dpi (plik w rozszerzeniu: PDF).
- Metoda – dowolna, przy pracach malowanych, rysowanych ręcznie, do konkursu wysłać należy skan o wymiarach A3 (42 cm x 29,7 cm), w orientacji pionowej, rozdzielczość minimalna 300 dpi (Plik PDF).
- Regulamin dopuszcza korzystania z obrazów i zdjęć z Internetu, tylko z serwerów udostępniających darmową licencje na grafiki, z podaniem adresów stron.
- Organizator zastrzega prawo do dokonywania zmian w projekcie zwycięskiego plakatu, a Autor projektu, zobowiązany jest do dokonywania ewentualnych poprawek, korekt
w konsultacji z Organizatorem (np. Nazwy poszczególnych kolumn, inna data rozpoczęcia). - Każdy uczestnik konkursu może przesłać maksymalnie jedną propozycję plakatu.
- Na pracy musi znaleźć się hasło Pielgrzymki „Do Matki Nadziei”,
znak Roku Jubileuszowego Pielgrzymi nadziei 2025 do wyboru:
- „42. Piesza Pielgrzymka ze Stalowej Woli na Jasną Górę” wraz z datami
4 – 12 sierpnia 2025 r. - „42. Piesza Pielgrzymka Ziemi Sandomierskiej na Jasną Górę”
wraz z datami 4 – 12 sierpnia 2025 r. - „42. Piesza Pielgrzymka z Ostrowca Świętokrzyskiego na Jasną Górę”
wraz z datami 4 – 12 sierpnia 2025 r. - „43. Piesza Pielgrzymka Ziemi Janowskiej na Jasną Górę” wraz z datami
2 – 12 sierpnia 2025 r.
- Organizator zastrzega sobie prawo nieprzyznania I miejsca, jeśli zgłoszone prace będą, w subiektywnej ocenie Organizatora, mało wartościowe pod względem kreatywnym
i jakościowym, a także niezgodne z przedstawionymi w Regulaminie wymaganiami. - Decyzja Komisji Konkursowej jest niepodważalna.
- Wraz z pracą należy przesłać dane Autora, wraz z wraz z deklaracją, że jest się właścicielem pracy, oraz, że do tej pory nie była ona nigdzie publikowana ani zgłaszana do innych konkursów. Należy też wskazać adresy serwerów grafik i zdjęć wykorzystanych do stworzenia plakatu. /załącznik nr 1 do regulaminu/.
- Prace konkursowe wraz ze skanem uzupełnionego załącznika nr 1 należy przesłać
do 04.2025 r. na adres e-mail: ppdiecezjisandomierskiej@gmail.com.
Tytuł wiadomości: „Konkurs na plakat”, nazwa plików: pielgrzymka_imie_nazwisko. - Nadesłane prace, zgodne z regulaminem, będą opublikowane na zakończenie konkursu na profilach facebookowych poszczególnych kolumn pielgrzymkowych w formie galerii.
- Zgłoszenia, które nie spełnią wymagań regulaminu, nie będą oceniane.
- Wyniki konkursu zostaną przekazane telefonicznie, oraz będą ogłoszone w stosownym terminie na stronie internetowej Diecezji Sandomierskiej w Kwietniu 2025 r.
- Udział w Konkursie jest jednoznaczny z bezpłatnym udzieleniem praw
do wykorzystywania zwycięskiego plakatu w promocji Pieszej Pielgrzymki Diecezji Sandomierskiej na Jasną Górę, na podstawie zwycięskiej pracy opracowane zostaną pozostałe materiały promocyjne pielgrzymki. - Podpisane zgłoszenie do konkursu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody
na przetwarzanie przez Organizatora danych osobowych na potrzeby konkursu (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)). - Sytuacje nieujęte w regulaminem rozstrzyga Organizator konkursu.
Informacje o konkursie dostępne również na stronie Diecezji Sandomierskiej